ASTROBulletin

Het verenigingsmagazine ASTROBulletin is een halfjaarlijkse uitgave van vereniging ‘Werkgroep Astrofotografie’, exclusief voor leden. Het heeft een A5-formaat, is geheel in full colour gedrukt op glimmend papier en verschijnt tweemaal per jaar (in maart en in oktober). Het is het visitekaartje van de vereniging waar we trots op mogen zijn.

Hieronder staan de omslagen van ASTROBulletin nummer 15 (oktober 1996) tot en met het laatst verschenen nummer vermeld. Klik op een omslag voor een totaalplaatje en verschijningsmaand/jaar van dat nummer. Wil je een of meerdere uitgaven bestellen? Mail jouw aanvraag naar archiefbeheerder Bert van Dijk, superconductor@hetnet.nl. Bij een bestelling van meerdere nummers is er een leuke combi-korting te krijgen!